Världen slutar inte bara för att du försvinner i sagornas värld

Hallå, hemma. Har nu varit i stan ett tag med lilla Magdis, fick med mig ett par skor, tröja och lite småsaker. Fanns egentligen inte så mycket kläder som jag fastnade för. Satt, det får väntas ett tag till vintern börjar komma kanske?
Ikväll ska jag hem till Nils, tror jag. Sen är det praktik som gäller mån-ons och efter praktiken måste jag plugga satan till provet som jag har i naturkunskap på torsdag. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas, men jag ska faktiskt göra mitt bästa.
Men hoppas ni alla har haft en jättebra helg, ska kika igenom lite i böckerna och försöka hitta ett sätt på att plugga den här skiten, ja. Men vi hörs kanske senare ikväll!

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: