Bara le och se glad ut, annars får man bara massa jävla skit och problem

Ja, inatt sov jag hos Nils. Vaknade kring 11 tiden, gick upp gjorde ordning frukost..väntade på att Nils skulle kliva upp, tror ni jag fick vänta länge? Ett bra jävla tag. Jaja, nu är han uppe, och sitt framför NHL, här sitter jag och bloggar, och har skit tråkigt. Eller skittråkigt har jag ju inte, kikar på klipp på youtube, på olika slags danser, för jag ska testa på, och jag är mest sugen på streetjazz, men vi får se. Ska dit till veckan och kolla efter litegrann. Ska bli riktigt roligt att komma igång med någonting igen, för det var ju ett riktigt bra tag sen.
Annars är jag lite smått irriterad på livet just nu, men what to do? Bara köra på med leendet, så fungerar allt.
Men ha en bra dag, så hörs vi lite senare!

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: