Jag kan inte bara vända ryggen till, det fungerar inte längre

Tjenare! Frågestunden går ju lite segt, men lite frågor har jag iallafall fått, kul.  Men den är inte slut ännu, så!
Söndag, imorgon börjar en ny vecka med nya tag. Känner inget, ååh nej idag faktiskt.. Önskar bara jag hade praktik alla dagar i veckan, så man slapp skolan. Så förbannat less! Ska bli riktigt jäkla skönt i 3an, med få dagar i skolan, verkligen. Fastän jag bara är där 2 dagar i veckan... he-he.
I helgen har jag umgåtts med Nils, ätit gomiddag och bara tagit det lugnt. Just nu sitter jag och väntar på honom och hans mor ska hämta mig, har firat pappa lite idag med en liten fin blomma och fisk. ''jag älskar dig, pappa'' 
Annars mår jag typ bra, förutom att jag känner mig så stressad när det gäller skola, vet inte riktigt vad det är som behövs göra. Samtidigt känner jag att jag orkar inte göra det ikväll. Det får väntas till imorgon.. Så de så!
Hoppas ni alla har haft en bra helg, så hörs vi lite senare.
Postat av: julia

blerv lite olika slags lotter osv sj? :)

2011-11-13, 22:15:46 - URL: http://juliiaberglund.blogg.se/
Postat av: julia

gulligt :)

2011-11-13, 22:33:47 - URL: http://juliiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: