Chillevippen i dippen

tjatjenatjo, allt bra med er? det hoppas jag, ja precis..det hoppas jag. He-he. Nä kvällen har bestått av bara massa pluggande. Har aldriiiiiiiiiiig i hela mitt liv suttit så här länge med en uppgift, och jag hoppas jag aldrig mer kommer behöva det. Nä, nu skämta jag. Det var skit skoj, eller? He-he-he-he. Känner mig ruskigt speedad just nu, ska nog ta och bege mig ut på en promenad med papi, eller så ska jag ta mig lite kvällsfika och sedan hoppa i säng, och det känns väldigt lockande. Imorgon blir det ingen skola för mig, ledig för att jag ska iväg och jobba. Nice, cash u know. Nä men det ska bli riktigt skönt att få slippa skolan. 
Just nu vill jag inte ens sätta en fot där, vill bara sjunka genom jorden. Nä nu ska jag sluta snacka, så hörs vi någon annan dag. Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: