Finner inga ord på hur ont det egentligen gör, jag försöker bara dölja det

Vi båda har vuxit ifrån varandra, vi har blivit äldre, fått nya intressen i livet. Förut var vi som två i ett. Nu känner vi inte varandra. Vi fungerar inte längre, vi har inte gjort det på flera år. Sedan jag flyttade från hörnefors. Om jag ska vara ärlig så har det gått bra, men nu i efterhand gör det riktigt jävla ont att förstå att jag har mist en barndomskompis. Du kanske ser det på ett annat sätt, men jag önskar att det inte hade blivit såhär. Men jag kan inget göra än att fortsätta så är det.
Jag kommer alltid finnas vid din sida, det lovade jag dig. Så du vet iallafall vars du har mig..
Postat av: Anonym

känslor mellan vänner finns alltid kvar - känner igen mig att man saknar barndomsvänner - vad gör man - alla minnen är bevarade .

2011-11-10, 00:19:48 - URL: http://cdbl88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: