Jag vill att du följer med mig till andra sidan av världen

I hope you ready babe?
Hejsan hoppsan, vad gör ni? just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta den lilla ork jag har kvar att städa min garderob.
For till stan en sväng med papsen och köpte mig ett par byxor och en tröja. Sen även ett par byxor till honom, men iallafall..påväg hem så svänger vi förbi shell för jag vill ha en glass. Ja, då gjorde vi ju det...och precis som jag ska svälja, så kruppar det och jag får ingen luft, och hostar säkert i 5 minuter, och fick knappt någon luft...tror ni att man fick mycke blickar? haha. Det var riktigt otäckt!
Men annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att latat mig, hoppas ni alla har haft en dunder bra dag.

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: