Hur många snoppar finns det i världen

Hejsan, nu är det söndag och helgen är över. Imorgon börjar skolan/praktiken. Imorgon är det uppstigning 05:30 börjar ju 06:00. Ja, bara bita ihop. 
Nu ska jag torka håret och sätta upp det, sedan ska jag nog försöka bege mig till Nils.
Fredagen umgicks jag med Nils, vi sov väl mest och såg på tv. Sen på lördagen åkte jag in och umgicks med några. Många nya ansikten, men rikigt trevligt hade jag iallafall. Vart några bilder, men dom flesta var rätt suddiga, tyvärr.
Men min helg har varit jättebra, så nu är det bara att köra igenom denna vecka, kommer nog gå fort som vanligt. Men hoppas ni alla inte är alldeles för bakis;)
Vi får se när jag uppdaterar, kanske inte blir dom här dagarna jag praktiserar. Men det ser ni ju!

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: