Du ändrade mig på bara några sekunder

Slutade nyss, ska bara skriva lite om hur dagen har gått och sådär i min skrivlogg. Sen ska jag sova, är så trött så att jag ser dubbelt. Längtar inte tills imorgon, 2 orsaker.
Dagen har gått bra, och jag fick byta blöja för första gången i mitt liv. Imorgon väntas en dryg dag, 08:45 - 17:45.
Känns faktiskt lite små drygt att jag slutar nu, eftersom ingen är hemma hos Nils. Och han är ju inte hemma förrän efter middag skulle jag tro. Satt... det blir väl att sova ett bra tag. Sen imorse vaknade jag av att jag är jätteöm i armarna och axlarna, förstår inte.. det känns som jag var och träna igår, men. Jaja, intressant jag vet. 
Men vi hörs nog senare!

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: