Direkt från hjärtat, ditt.

Hej, är inte på humör just nu. Ska till Nils ikv, skönt kan ja ju lova.
Gårdagen, var både dålig och bra. Det bra, var att jag fick träffa personer, som verkligen är hur fina som helst. Det är helt sjukt. Det tackar jag för, så mycket. Speciellt en!
Sov bara 3 h inatt, känns verkligen i kroppen. Så Nils, du lär få va med en liten tröttis ikväll. JAjja, annars är livet ok.. eller, egentligen inte. Allt är bara som ett ända stort krig, att man inte har en jävla aning om något. Men, det är väl som gör livet så underbart. Näää jag vet inte, just nu skulle jag bara vilja lägga mig i idee i nåååååååågra år. Hoppas ni får en trevlig lördagskväll då, så hörs vi kanske senare eller imorgon.

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: