Jordensundergång?

Hej, helgen är redan över. Som jag har sagt tidigare att dagarna bara sveper förbi. Bara för några sekunder sen läste jag på aftonbladet om att jordens undergång är snart här igen. Jag förstår mig inte på mannen, Harold Camping. Visst han får tro på sånt, men måste han egentligen göra som han håller på med. Går jorden under, så gör det det. Men jag tror inte på det här egentligen, och jag är nog inte ensam om det heller. Men det finns dom som blir så nervösa och som är psykist instabila och inte har sunt tänkade i grunden.. och ja, Harold baserar sin teori om jordens undergång på bibeln. Vi har väl inte den här tidräkning vi har idag då? Eller?
Men jag tycker det bara är synd att vissa personer blir helt sönderslagna av sånt här.

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: