En ros som aldrig kommer att vissna

Måndag, och jag har nyss slutat på praktiken. Dagen har rullat på och det har gått riktigt bra. Jag känner att nu tusan ska jag kämpa med min närvaro i praktiken och bara köra på helt enkelt. Innan jag gick hem idag, så kom en inspringande och sa: Hej! Det är någon där ute som står och skryter om dig, fortsätt så!! Skit kul ju=)
Ikväll händer det nog inget speciellt, jag kanske ska kolla upp vad som måste göras inom skolan som jag ligger efter i, som lär vara en hel drös. Det verkar väl inte vara en sån dum ide? Men då är det orken då.
Helt ärligt allesammans.... ja jag vet att jag har inte speciellt många läsare, men ändå. Jag vet varken vad jag ska blogga om, eller vad jag ska lägga ut för bilder m.m. Det känns så himla tråkigt, både för er och för mig. För jag har ju iallafall några läsare. Så ni som läser min blogg, lämna gärna en kommentar om vad jag skulle kunna lägga till i min blogg om dagarna, som ni vill att jag ska uppdatera om.
Men jaja, hoppas ni har haft en bra dag allihopa, så hörs vi sen.
Postat av: Sofia

Skriv många inlägg med många bilder och massa sånt:]

btw, skicka bilderna till mig sen<3

2011-10-24, 19:02:51 -

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: