Du är förändrad, helt totalt

Äntligen fredag, veckorna går så ruskigt fort..tyvärr helgenerna likaså. Snart är man gammal och gaggig! Nej men, som sagt skönt med helg. Inga planer för ikväll faktiskt, får se vad som händer helt enkelt. Imorgon, så är det ju tjejmiddag som gäller. Så ska väl kika strax på vad man kan ha på sig, inte för att jag tänker överdriva men klädseln men alltid skönt att ha gjort bort det, så man inte gör det i sista sekunden, aa ni tjejer förstår vad jag menar. 
Nu på förmiddagen har jag hunnit med en massa saker faktiskt, tvättat, städat hela huset, och gjort lite små ärenden. 
Det passade kanon att jag städade huset idag, för idag kommer våra nya möbler, yesyes. Annars så händer det nog inte så mycket mer för mig i helgen.

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: