Det finns inga ord som förklarar hur det känns att höra det från dig

Nu är även denna helg över, det går så sjukt fort. I fredags var jag med några stycken, i början var allt segt och förjävligt. Men sen så vart det riktigt trevligt. Kvällen gick ruskigt fort, men tack iallafall.
Lördagen gick jag och en vän och åt pizzabufe, mumma. Sedan åkte vi till vännäs, och jag tror inte jag har skrattat så mycket på länge. Dom som satte framför oss vart så irriterade, satt en av dom bara körde ner stolryggen i mina knän.. ah, nämen skit kul vare iallafall.
Idag, mår jag inte speciellt bra. För mkt tankar, och helt slut i kroppen. Men ja, hoppas ni har haft en bra helg!
Kommer bilder senare!

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: