Läs lite om mig vetja

Vad är det första du tänker på när du vaknar? – Åh, jag orkar inte kliva upp kanske

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - Nej, har min lilla banan här hemma som jag kan använda mig av.

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna?- Ja, det är det.

Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? – Ja, det skulle min lilla älskling göra och de hoppas jag!

Har du någonsin pussat någon som varit hög? – Nej, det har jag inte..tro jag?

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? – Att jag försöker vara någon annan än mig själv.

Vem är den största idioten du känner? – Största idioten? ingen.. alla är idioter någon gång.

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? – Ska vi knulla?

Hatar du någon just nu? – Nja, men det finns väl folk som jag tycker mindre om. Hata är sånt starkt ord, men gillar jag inte personen, så ignorerar jag istället och fokuserar på allt annat.(försöker)

Vem tog senast på din rumpa? – Ja, Nils.

Har du syskon som är äldre än 21? - Japp det har jag.

Hur fick du ditt senaste blåmärke? – Ramla i trappan igår

Saknar du någon just nu?- Att jag gör!

Är du längre än de flesta i din ålder? – Nja, typ.

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? - Nej, tycker inte om det.. men nästan eller ögonbrynet.

Känner du någon som är oskuld? - Japp

När gapskrattade du senast? – Imorse!

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? -  ABSOLUUUTTTT!!!! ska göras på min 18årsdag!

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Det finns alltid något man inte vill berätta för någon, så är det. Men jag har flera av motsätta kön som jag kan prata med om mycket. Mest faktiskt!


Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? – Det tror jag säkert far gör, men jag är inte 13 år längre.

Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? – Öh, nej?

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? – Hhhaha, knappast. Men skulle lätt försöka, svär alladeles för mycket.

Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Nej!

Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du?- Nej.. varför gå över gränsen?

Pratar du ofta? – Inte enligt mig? men andra..he-he-he

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? – köket;););););)

Vad är det bästa som hände dig idag? – Vaknade upp brevid min lilla sötnos

Vem har du umgåtts med idag?- Nils

Är du en elak person? – Det kan jag nog vara.

Tror du att andra människor tycker illa om dig? – Jaa det finns säkert några.

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? – Springa för livet.

Är du lycklig? – Ja, jag gör mitt bästa.

Vem skrek du senast på och varför- Nils, han bet mig i armen..men inte så kosntigt jag slog honom i huvudet med min mobil, he-he.

När grät du senast? – Igår.

Vem kramade du senast?- Nils Pils

Är du rädd för mörker?- Jao, ibland.

Vad drack du senast? - WATEEEEEEER

Tror du att två ex kan vara vänner? – Ja det tror jag.

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? – Jo det finns en del saker ja, men som att glida ifrån vänner från barndomen händer väl alla? eller? Men men, det är som det är. Jag klarar mig, jag har klarat mig så länge nu, så jag bygger på livet och fortsätter :)

Sover du med dörren öppen eller stängd? -Stängd

Skulle du vilja vara berömd? – Nej

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? – Apelsin juice och digestive med ost

Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Det finns flera.


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: