We are the best, fuck the rest

Godmorgon, söndag idag..och vad är det för speciell dag idag? Jo morsdag.
Sovit gott? det har jag.
Idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända, Nils skulle troligtvis in och träna i Vännäs. Så då stannar jag nog hemma hos honom och bara ta det lugnt, om jag nu inte hänger med in och solar. Ja, har ni annars haft en bra helg? Det hoppas jag att ni har fått.
Annars mår jag bra, lite trött. Men jag överlever!

Postat av: elinajanhede

sv; Jag gillar den, men bara för att den är skön och sånt. Annars är dom riktigt fula haha, skulle nog aldrig få för mig att gå på stan eller något med den precis ;)

2011-05-29, 12:10:07 - URL: http://elinajanhedee.blogg.se/
Postat av: Tua

Jag har lånat den av min kompis Julia och hon fyndade den faktiskt på Lindex rea i vintras, den finns inte kvar tyvärr:(

2011-05-31, 17:18:01 - URL: http://baratua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: