Why??

2011

Kärlek:
Hur har din kärlek varit hitills? - supeer bra, har ju nils älsklingen! 
Har du varit kär? - nej, jag är!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - jajaaamen
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja!
Har du haft sex någon gång under året? - yess
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nopp

Sorg/hämd:
Har någon i din närhet tagit självmord? - Na
Har någon i din släkt avlidit? - Jo...
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Ja det har jag
Har du varit i slagsmål? - Jo 

Personligt:
Har du gjort någonting du ångrar? - Ao, har väl hänt
Har du skämt ut dig? - Har ja nog
Har du ljugit för en vän? - Jo tyvärr
Har du varit ute en hel natt? - Jaa
Har du blivit tagen av polisen? - Nae
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Japp


Vänskap:
Har du träffat nya vänner? - Yesyes
Har du förlorat en vän? - Jo 
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja det har jag, men det finns fler jag skulle vilja. 
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? - Ja 
Har du haft en relation med en vän? - ??

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: