I agree with you baby

Nyss slutat, underbart skönt. Men som sagt har jag en del skolarbete att göra också! Men när man väl sätter igång så går det fort, eller har jag fel? Det är bara att hitta orken och viljan.
Bytte nyss om till mjukisdress, kände att det skulle kännas susen, och det gör det.. absolutte.
Känner att denna vecka kommer gå lika fort som dom andra veckorna har gjort, åh det är sjukt hur fort det går!
Men det är nog mycket för att vi har praktik mån-tis och sen har vi väldigt korta dagar resten av veckan. Onsdagar: 8:20 - 13:20 Torsdagar: 09:40 - 15:30 Fredagar: 09:50 - 13:00. Jaa som ni ser, så är det väldigt korta dagar och det är fööörjävla gött.
Och det lär ju bli ännu skönare i 2:an och 3:an eftersom det blir med praktik då. Men det gäller ju att satsa på praktiken också, för det är en stor del till vårat slut betyg också. Satt, jaja.
Nu ska jag se om det finns någon frukt jag kan snafsa i mig.
Sen ska jag också försöka få till min design och det, håll tummarna..
Postat av: meeriah

ingen orsak ;P

med mig äre bara bra..lite trött pluggat hela dagen typ..

2011-03-28, 16:16:20 - URL: http://meeriah.blogg.se/
Postat av: meeriah

www.designadinblogg.se :)



eller gåru på google = snygga stilmallar gratis om du vill vara lat :D

2011-03-28, 17:24:52 - URL: http://meeriah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: