Everytime i see you

Ja, som jag sa i det tidigare inlägget så tänkte jag skriva litegran och mig själv.
Jag heter Tina, jag bor i Vännäs med min pappa. Jag har två syskon, en brorsa som heter Tobias som lever med sin flickvän i Umeå. Sen har jag även en syrra som är homosexuell som bor i Piteå.
Jag bor bara hos min pappa, eftersom jag inte någon bra relation med min mamma. Min riktiga mamma är död, alkoholen har tagit henne. Hon är alkoholist. Det jag tänkte lite med att börja blogga igen är för att kunna skriva av mig om hur jag mår, hur jag har hanterat min uppväxt. För just nu, vet ni ju ingenting om min uppväxt. Men jag skulle kunna ta och berätta om min uppväxt för er en annan dag.
Jag går på Östra gymnasieskola i Umeå, första året lärling med inriktningen barn och fritid. Jag har väldigt stort intresse till barn, men även musik. Men jag kände att jag satsar på en liten bättre linje, eller bättre och bättre kanske det inte är. Ja ni förstår säkert, jag kan ta musik på min fritid. Ja som sagt, jag älskar att sjunga. Jag har aldrig varit öppen om det, det är inte speciellt många som vet att det är något jag verkligen älskar.

Sen har jag även en pojkvän som jag nu har varit tillsammans med över 16månader, helt fantastisk människa. Honom lär ni får höra om en hel del. Ja det rätt mycket saker jag skulle kunna berätta för er, men har ni några funderingar så är det bara att ställa frågor.
Nu ska jag gå och kika hur det går för Nils (pojkvännen) med att spela NHL. Jag kanske ska joina och knäcka honom? hm! Vi hörs innan jag går i säng.

A picture of me..

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: