Svar på frågorna!

1.       Vad är det absoluta bästa med dig?!

- Gud, jag vet inte riktigt.. Har aldrig suttit ner och tänkt på vad som är bra med mig egentligen..är bara negativa saker.  Jag har fått höra av flera ett antal gånger att jag är en väldigt omtänksam person, och en sån man kan lita på. Så jag antar att det är något åt de hållet?

2.       Hur många har du haft sex med?

- Förvånad jag är att den här frågan kom upp, och min fråga till dig som skrev den.. Är det viktigt att du får veta hur många jag har haft sex med eller?

3.       Favoritfilm?

- Favorit film, hmm.. jag ser inte så ofta på film. Så jag har ingen specifik favoritfilm. Men jag gillar skräckisar, och krigsliknande filmer.

4.       Haft en bra helg?

- Min helg, den var helt okej. Var med älskligen och massa fler. Var på yran och sådär.

5.       Favvomat/godis?

- Min favorit mat är faktiskt lax och potatis. Godis... blir nog choklad!

6.       Vad går du för linje?

- Jag går lärling på östra.

7.       Vad är viktigt i ditt liv?

- Jag tycker att familj,vänner och kärlek är viktigt i livet. + Att sköta sig och måbra.


aa, det var inte sådär jättemånga frågor. Men tack för er som orkade att ställa några frågor iallafall.



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: