Do You Really Love Me?

Hej hopp, varför har alltid blogg.se något problem..det börjar bli något enerverande!
Iaf, nu är helgen över. Imorgon är det praktik igen, fast det är stängdag där imorgon satt det kommer inte vara några barn där. Men det är sån dag dom har 1 gång per år eller något. Så det blir nog roligt att få se hur det där går till.
Nu är vi hemma hos Nils mamma igen, han sitter vid tvspelet och töntar sig just nu. Så jag får väl hitta på något annat att göra.

Jag känner att nu är jag shopping sugen, inte bara på kläder utan möbler också. Jag vill skaffa lägenhet, så man får styla till det, exakt som man vill. Hur underbart skulle inte det vara? Jag var in på massa olika hemsidor förra veckan, och kikade på möbler m.m, skulle jättegärna vilja ha en egen lägenhet nu. Fast, hur skulle jag överleva? hihi, får nog vänta något år till.
Postat av: mikaela

Härligt! jodå bara bra :)

2011-06-07, 10:50:43 - URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: