YESYESYES OR NONONO

14:20 är klockan, och nu håller jag och nils på att göra oss lunch/middag. Gissa vad det blir för något? Såklart, makaroner och korv. Enkelt och gott, eller hur?!
Ikväll åker jag nog hem. Packa lite för helgen. Åker till Sandra vid eftermiddag någon gång imorgon.
Kommer inte träffa sötnosen på hur många dagar som helst sen, först nu åker jag bort från - fre sön, sen får jag träffa honom någon dag mån-tis-eller ons. Sen åker han iväg till finland och är där i en vecka, sen kommer han hem den 26/27. Och då åker jag iväg till piteå i fem dagar..... :(
Uhhhhhhhhhm, jobbigt. aja nu ska jag ut och hoppa med älsklingen medans vi väntar på makironiiiiiiiiiiiiiiiis.

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: