Give Me Something

Haha, åh det är faktiskt riktigt roligt att läsa de kommentarerna man får. Alla är så glada och trevlig, det gillas starkt!
Dagen har gått oerhört fort, men det beror nog mest på att jag och min lilla prins klev upp rätt så sent. Idag har vi hjälpt till med veden, och vi har käkat hans morsas goooooooooooooodaste köttfärspaj, fyfan så gott det är. Uräkta ordvalet, men det är helt sinnesjukt så gott det är!!!!!

Men annars idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, blir nog bara att ta det lugnt och så. På fredag åker jag till Sandra, förbereder oss för helgen, då blir det att åka till Åsele för att se på Dead By April, Åker dit med Sandra och hennes söta vän Ellen! Japp, så är det. Men hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: