Don't date the most beautiful girl in the world, date the girl who makes your world the most beautiful

Ikväll blir det absolut ingenting. Kom hem idag, fick med mig för mycket saker från staden...ångest!
Men, jaja. När jag kom hem, bytte jag genast till svalare kläder. Visar sen kanske vad som följde med mig hem. Sedan så städade jag mitt rum, kastade smuts i tvätten, tvättade kläder till nästa vecka innan jag drar till Piteå. Sedan kikar jag lite nu på vad jag egentligen ska ha med mig, som behövs. Vill inte ta med något som jag ändå inte kommer ha något användning av...men det sjukaste är ju att, jag har gjort en lista.. och de tär saker jag behöver, och det är inte lite. ÅHÅHÅHÅ, synd att man inte bara hade allt där borta redan;) Hade varit så mycket smidigare!
Men vi hörs nog innan jag hoppas i säng. Om jag inte somnar nu, och vaknar imorgon. Det är något jag skulle lätt göra.. om man såväl fick.

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: