Sa du hej, eller sa du hejdå?

Har precis börjat se filmen fast five, men känner att jag orkar inte se klart den ikväll. Kommer annars inte ta mig upp klockan halv 8 imorgon. Huuuur tusan ska jag ta mig upp 05:30 varje dag? Eller, nästan varje dag. Exakt såhär kommer mina dagar se ut. 
Måndag: 07.00-15.00 
Tisdag: 06.00-12.00
Onsdag: 08.45-17.00-17.30

Praktik!
Torsdag: 08.20-15:50
Fredag: 08.20-15.50
Teori!
Vilka ämnen har jag? Matematik, Svenska B, Naturkunskap, Samhäll(wish me luck!)
Snart är klockan 00, och jag är skittrött..så jag tror jag alldeles strax ska sova. Imorgon, ska jag upp rätt tidigt. Både för att se om jag klarar men även för att jag ska in till stan och kika på lite saker jag behöver innan skolan börjar. Är rätt sugen på att shoppa, men just nu är jag pank. Hoppas jag får in mina pengar imorgon!
Jaja, Hoppas alla har haft en bra start på veckan iallafall, godnatt.

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: