Jag ser dina genomskinliga vingar

Svensk musik körs just nu i mina öron, like.
Ikväll har vi bara myst och tagit det lugnt. Bakade lite chokladbollar till min älskade, fast jag åt lika många själv.
Snart ska vi väl försöka gå i säng, ska upp rätt tidigt imorgon. Nils ska arbeta, så jag ska försöka få upp honom ur sängen.. alltid lika roligt.
Just nu känns det så att jag skulle vilja göra något galet, bara lixom klippa mig något galet. Men jag kommer väl ångra mig sedan att jag klippte av mig håret. Men det växer eller hur?
Sen så vill jag ha pengar, så jag kan köpa lite nytt till garderoben.. Lite, mer..bara. SKOR behöver jag, just nu har jag bara ballerina och gladiator skor som jag kan använda förutom dom med klackar och mer höstskor. Fast...det är ju inte så varmt längre. Men på fredag ska jag försöka ta mig till stan och kika på lite saker som jag måste införskaffa mig, japp. Men nu ska jag sluta snacka, så hörs vi imorgon eller helt enkelt när jag har ork att uppdatera. Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: