Give That Thing To Me

Godmorgon, vaknade nyss. Det var någon random nyss som skrev på msn och frågade
'' Elite Models säger (11:23)
Hejsan! Är du modellintresserad eller vill du ha en sponsrad blogg?
Svara då på följande!

Namn:
Ålder:
Bor:
Sysselsättning (skola,jobb):
Klädstorlekar (tröjor, byxor, bh, trosor, skor):
Längd:
Vikt:
Gräns med modellandet:
Vad vill du blogga om?''
Ushhhh, säkert ett peddo.
Jaja, nu ska jag alldeles strax gå och få i mig någon i magen. Sedan ska jag göra lite nytta hemma. Somnade jättesent inatt, kring 04. Sen vaknade jag helt plötsligt vid 5. Fick värsta paniken, trodde den var 03, skrev tydligen till en kompis och frågade vad klockan var osv. haha. 
Ah, men jag är rätt så pigg nu iallafall, senare idag blir det nog att fara hem till nisse pisse. Japp, men hopaps ni får en bra dag!
Elite Models säger (11:23)
Hejsan! Är du modellintresserad eller vill du ha en sponsrad blogg?
Svara då på följande!
Namn:
Ålder:
Bor:
Sysselsättning (skola,jobb):
Klädstorlekar (tröjor, byxor, bh, trosor, skor):
Längd:
Vikt:
Gräns med modellandet:
Vad vill du blogga om?

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: