Face To Face

Hallåhallå, sitter och vid datorn med hörlurar. Drömmer mig bort i musikensvindar.
Allt bra med er? Jag och Nils vaknade rätt sent idag, så den här dagen har jag inte gjort ett skit. Jag har suttit framför tvn, och ätit. Ha-ha, kvällen blir att spenderas med honom. Eftersom han far iväg till Timrå på onsdag...och då blir jag utan honom i några dagar igen.
Inga riktiga planer för denna vecka, blir nog bara att vila ut. Snart är ju sommarlovet slut, och då börjar allt slit igen. Fast det känns som att det ändå kommer gå bra, och att allt kommer bara svissha förbi.
Jag har redan nu bestämt mig, nu ska jag göra mitt bästa. Både de teoretiska och praktiska. Jag ska hänga med i alla ämnena, jag ska helt enkelt göra bra i från mig.
Ja, nu slutar vi snacka om skola och tänker på den ledigheten som finns kvar. Jag vet inte vad som kommer hända, eftersom nu har jag gjort de mesta jag ha sagt att jag ska göra i sommar. Men det kanske kommer något? Men jag tror nog att det blir lugna mysiga kvällar med ävnner/killen. japp, som sagt inga stora planer.
Jag kan säga såhär att den här sommaren har varit bra, fast jag inte har gjort så himla mycket. Jag har umgåtts med mina fina vänner, skaffat mig nya vänner. Umgåtts med dom jag älskar, och ja bara levt livet.
Jag känner mig bara så fri just nu, fast det ibland går som en bergodalbana...men, jag vill vara glad och måbra.
Nu ska jag sätta mig på altanten och fortsätta drömma mig bort. Puss!

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: