Du är en stor del av mitt liv nu

Godmorgon!
Nu är jag vaken, tog mig inte upp halv 8. Helt hopplöst! Ska äta klart nu, sen ska jag duscha och göra mig klar, sen måste jag ta ut hunden. Sen får jag se vad klockan är, om det är dags att kila till bussen. Idag är det tisdag, och jag ska in en sväng till stan för att handla in lite saker. Hoppas ni mår bra. Min förkylning börjar försvinna, yey.
Senare idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända, får väl se om det är någon trevlig själ som vill umgås med mig, annars ska jag nog bara ta de lugnt, för imorgon är det skola som gäller, och då ska jag upp 05:30, min buss går halv 7. Satt, jag måste hinna äta, och jag behöver minst 1h för att kunna få i mig någon frukost..drygt? ja. Aja, nu ska jag försöka ta mig till duschen, puss.

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: