Är allt en dröm kanske?

Jag är trött, jag har tröttnat på så mycket. Så mycket att det svider. Sitter i mitt rum, och tänker. Tårarna rinner, jag känner mig ensam. Jag saknar dig så, jag mår inge bra utan dig.
Saknar våra gamla dar, jag ber på mina knän..
Tårarna rinner, rinner ner för min kind. Jag ser en skugga, jag har nästan blivit blind. Jag måste kämpa mig fram och klara målet.
Jag sitter och tänker att varför blev allt fel, varför vart det inte så som i mina drömmar. Jag saknar tiden, då allt var bar. Då var man liten och hade sin familj.
Varför?
Jag har mina vänner, och min kärlek. Och det är jag superglad över, men det är ett tomt hål inom mig som skadar mig innifrån.
Jag är trött, jag har tröttnat på så mycket. Så mycket att det svider.
Sitter i mitt rum, och tänker. Tårarna rinner, jag känner mig ensam.
Jag saknar dig så, jag mår inge bra utan dig. Saknar våra gamla dar, jag ber på mina knän..

Tårarna rinner, rinner ner för min kind. Jag ser en skugga, jag har nästan blivit blind. Jag måste kämpa mig fram och klara målet.Jag sitter och tänker att varför blev allt fel, varför vart det inte så som i mina drömmar. Jag saknar tiden, då allt var perfekt. Då var man liten och hade hela sin familj.
Varför?
Jag har mina vänner, resterande familj, och min kärlek. Och det är jag superglad över, men det är ett tomt hål inom mig som skadar mig

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn för du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

msn?

Blogg:

Kommentar: